Perfect Tides
Je titul, za kterým stojí Meredith Gran, dlouholetá zkušená karikaturistka, spisovatelka a animátorka, která stojí za projekty, jako je Octopus Pie, což je komiksová série o dvou ženách, které se narodily v Brooklynu a prožívají stejný životní příběh - práce, sociální interakce a nějaké ty problémy. Po dlouhých letech autorka adventury zjistila, že by chtěla svoje pocity a nápady sdělit jinou formou, než je jen komiks. Rozhodla se pro vytvoření point and click adventury a spojila síly s umělcem a animátorem Sorenem Hughes, který se postará o vizuální stránku celého titulu.
Perfect Tides je název pro point and click adventuru, která vás zavede do roku 2000 na malý ostrov, kde se vtělíte do role mladé teenagerky, která obydluje ostrov společně se svými kalhotkami, ponožkami, ale také se svoji rodinou. Na ostrově se mění čtvero ročních období jako v reálném světě, ale na ostrov, který je obýván zmiňovanou teenagerkou a jejími rodiči, je možné mít přístup pouze během jednoho ročního období.
Bydlíte na ostrově v domečku, kde vlastníte nezavirovaný počítač a modem o rychlosti internetu 56k. Obrovské duny za oknem, zcela žádná auta na obzoru a přenádherná krajina ve vašem blízkém okolí. Brzy zjistíte, že škola nejde tak dobře, jak jste si představovali, a tak se vy a váš kamarád internet stanete velice dobrými přáteli.
Příběh vypráví o mladé teenagerce, která si během jednoho ročního období projde mnoha zjeveními, objevy a také pozná, co to znamená cítit lásku. V samotném příběhu se možná dozvíte, co leží za ostrovem a možná pro vás více mysteriózní bude to, co se skrývá uvnitř, ve vašem srdci.
Jestliže vás popis Perfect Tides zaujal, nezapomeňte se stát backerem na Kickstarteru a přispět. Požadovaných prostředků je 30 000$, ale již nyní je projekt zafinancován a částka se blíží k 50 000$.
The Beast Inside
Ve Varšavě v Polsku se utváří něco zcela nového a velice zajímavého. Projekt na Kickstarteru nse název The Beast Inside a obsahuje tolik informací, které se nám, doufám, pěkně vmístí mezi ostatní články. Pojďme na to.
The Beast Inside přichází z Polska z Varšavy od vývojářů MovieGames a Illusion Ray. Vývojářské studio MovieGames bylo založeno Aleksy Uchański a Mateusz Wcześniak, kteří jsou herními novináři a Mateusz disponuje zkušenostmi v oblasti podnikání a ve finančním sektoru. Oba pracovali na hrách pro ty hráče, kteří mají pouhou minutu o obědové pauze, ale i pro ty, kteří mají mnoho volného času a chtějí zažít opravdové dobrodružství. Vizí studia je poskytovat kvalitní služby v podobě her a podporovat mladé nadšence, kteří se o hry v podobném směru zajímají.
Illusion Ray je studio, které má zkušenosti jak z filmového průmyslu, tak z herního. Spolupracovali s vývojářskými studii, jako je Platige Image, Fuero Games a Farm 51 a nedávno se pustili do vlastního projektu. Obě studia se domnívají, že uchvacující atmosféra a mix dobře vybalancované uchvacující grafiky je cesta k srdcím mnoha hráčů.
The Beast Inside je něco mezi thrillerem a survival hororem, kde se prolíná vícevrstý příběh o kryptoanalytikovi, který přezkoumává sto let starou záhadnou vraždu, která nebyla prozatím objasněna, ale také vkládá v risk svůj život.
Hlavní postavou je tu Adam, kryptoanalytik, který pracuje pro CIA a stěhuje se z Bostonu a stěhuje se na vesnici se svojí manželkou Emmou, aby se mohl soustředit na prolomení Sovětského kódu a změnit průběh studené války. Adam se domnívá, že na místě, kam se stěhuje, bude mít větší klid, ale nedokáže si představit, že to tak vůbec nebude.
Jednoho dne najde Adam v záhadném domě diář záhadného Nicholase. V momentě otevření diáře se vrátí všechny noční můry z minulosti do současnosti a Emma společně s Adamem jsou vystaveni obrovskému nebezpečí. Jak je spojená éra občasné války s válkou studenou? Kdo to vlastně je záhadný Nicholas, který žil o 100 let dříve?
Hráč bude moci hrát za dva protagonisty v různých lokacích, kterých by mělo být ve hře víc než dost. Prvním protagonistou je již výše zmíněný Adam, kryptoanalytik a druhým protagonistou bude záhadný Nicholas, o kterém zhola nic nevíme.
Každý předmět je interaktivní, ovládání obou protagonistů v jednu a tu stejnou dobu, ale v různých obdobích, prozkoumávání světa ve First person pohledu, interaktivní okolí, kde můžete řešit různé puzzle logické hádanky, schovávání se nebo utíkání před mnoha entitami, bojování s nestvůrami za využití mnoha elementů.
Určitě se podívejte na celý příběh The Beast Inside na Kickstarteru, který je doplněn mnoha obrázky a náhledy. Při okamžitém příspěvku, kterým vývojáře podpoříte, na oplátku vám vývojáři zašlou demo k vyzkoušení. Na co ještě čekáte?
Once Upon A Coma
Znáte Limbo, znáte Inside a možná znáte hru z dubna roku 2017 s názvem Pinstripe. Všechny hry jsou svým způsobem plošinovky s prvky puzzle, logickými úlohami a pochopení dějové linie. Každá z těchto her vás dokáže vtáhnout do děje i díky svému grafickému prostředí, a tak dejte šanci i hře "Once Upon A Coma". Pojďme si osvětlit, o co vlastně vůbec jde a proč jsem zařadil hru do nadějných projektů na Kickstarteru.
Povězme si něco o Atmos Games. Atmos Game je nezávislé herní studio o jednom členu, Thomas Brush, který stojí za hrou Pinstripe, která sklidila u více než milionu hráčů více než kladné hodnocení. Momentálně se nachází v situaci, kdy chtěl s celou svoji vývojářskou kariérou seknout a zanechat vyvíjení něčeho nového. Proto se obrátil na svoji manželku a svoji rodinu, kterým sdělil, že po posledním titulu naprosto vyhořel a nemůže pokračovat. Byla to přesně rodina, která mu dodala sílu a podpořila Thomase v jeho další tvorbě. A tak tu máme vývojáře Thomase Brushe zpět s novým titulem Once Upon A Coma, ke kterému vyžaduje 28 000$. Požadovaná částka je již naplněna a momentálně zbývá 17 dní do ukončení projektu a 2000 přispěvatelů přispělo více než 62 000$. Úžasné.
Příběh je o malém klukovi Peteovi, který se probudí z kómatu a ihned po otevření očí zjistí, že něco není v pořádku, že se probudil do noční můry. Všude kolem něj se pohybují nezbedné děti a dospělí úplně zmizeli. Příběh je o objevování zvláštního, ale krásného světa. Příběh by měl ilustrovat prostředí, kdy jsme bývali malí a celý svět okolo sebe jsme vnímali jinýma očima. Přesně takového prostředí chce Thomas Brush docílit svým kreativním myšlením, designem, hudbou a hlavně příběhem.
Titul by měl přijít někdy na podzim 2018, protože již z 50 % je projekt zpracován. To znamená, že před vývojáři je momentálně ta nejtěžší část, kvůli které startovali svůj projekt na Kickstarteru. Hra by měla vyjít na Windows, Mac a Linux. jestliže lidé přispějí většími prostředky, výtvor bude dostupný i na Nintendo Switch, PlayStation 4 a Xbox One.
Thomas Brush zveřejnil i rozpočet, kam jednotlivé prostředky poputují, které si můžete prohlédnout v rámci projektu Once Upon A Coma na Kickstarteru. Jestliže máte rádi hádanky a zajímavé prostředí, určitě podpořte tohoto vývojáře a na podzim nám sdělíte, jak jste se hrou spokojeni.
Všechny výše zmíněné hry dle mého názoru mají šanci na úspěch a některé z nich již dávno uspěli, ale jen se připočítávají příspěvky, díky kterým budou moci vývojáři hru vydat na více platforem než očekávali. To, že se stanete podporovatelem určitého projektu pro vás má určité výhody spojené s danou částkou, kterou přispět chcete jen vy sami. Nechci, abyste veškeré zmínky o podpoře projektů brali jako výzvu k určité akci. Přispějte, pokud chcete přispět a nepřispívejte, jestliže nechcete.
Osobně se domnívám, že na Kickstarteru je mnoho projektů, které by si zasoužily relizaci, ale záleží je na vašem uvážení. Dle mého úsudku tyto hry osloví mnoho hráčů, protože Perfect Tides zavání atmosférou Life is Strange, The Beast Inside připomíná mírně Outlast, ale s hlubším příběhem a Once Upon A Coma bude pravděpodobně dalším skvělým titulem vedle Limbo, Inside a Pinstripe.
27. 2. 2018 17:37
Komentáře
GaryCZ
27. 2. 2018 20:22 • 0 • 0
Jonasson
27. 2. 2018 20:41 • 1 • 0
Pro vložení nového komentáře se prosím přihlaš nebo zaregistruj.