• GRADERS.cz
  • Navigace

  • Výpis článků
  • Hry
  • Studia
  • Platformy
  • Recenze
  • Speciály
Uživatelské menu

Přihlášení

Login Login

Zaregistrovat se

Zapomenuté heslo

Česky Anglicky
  • Hellblade: Senua's Sacrifice
    article_preview/1320.jpg
    Hellblade vyjde na jaře také pro Switch
    Je tomu již přibližně rok a půl, co byla hra Hellblade: Senua’s Sacrifice poprvé vydána (pro PC a PS4), a téměř celý rok, co nakonec vyšla také pro Xbox One. Od té doby jsme však příliš nadšených slov ohledně dalších možných verzí neslyšeli, takže se zdálo, že tento… Čti dále
  • Audica
    article_preview/1318.jpg
    Nový titul Audica je konkurencí pro Beat Saber
    Hudební pohybová hra Beat Saber pro virtuální realitu od svého vydání zaznamenala takový nárůst v popularitě, že jde v současné době o jednu z nejoblíbenějších her pro VR vůbec. Není proto divu, že se chce na osvědčeném mechanismu přiživit také někdo jiný a rozhodně k… Čti dále
  • RAGE 2
    article_preview/1315.jpg
    RAGE 2 dostává 10 minut nových záběrů
    K akční hře RAGE 2 se již od jejího oznámení upírá spousta očí a již nyní je celkem očividné, že by mohlo jít o skvělou akci a parádní FPS hru ve stylu DOOM, ale s otevřeným světem. V poslední době se navíc hra dostala do podvědomí mnoha hráčů díky jej… Čti dále
  • Xbox One
    article_preview/1307.jpg
    Microsoft přidává 6 her do Xbox Game Pass
    Již od začátku letošního roku Microsoft na službě Xbox Game Pass tvrdě maká a rozšiřuje ji o nejeden zajímavý titul. Již v první polovině ledna přibylo 6 skvělých titulů, do konce měsíce se nakonec celková nabídka rozšířila dokonce na 10 nových her. Ani v únoru však nab… Čti dále
  • Crash Team Racing Nitro-Fueled
    article_preview/1304.jpg
    Crash Team Racing dostává krásné nové gameplay video
    Hra Crash Team Racing Nitro-Fueled byla poprvé oznámena teprve nějaký ten měsíc zpět během předávání cen The Game Awards 2018, ale okamžitě vyvolala obrovskou vlnu nadšení. Po remasteru kompletní trilogie se totiž nyní dostává také na oblíbené arkádové závoděn… Čti dále

Studio BioWare by se rádo zaměřilo na menší experimentální projekty

BioWare corporation

BioWare patří k jedněm z vývojářských společností, ve kterém naleznete více jak osm set zaměstnanců, kteří stojí za celosvětovými známými hrami, jako je Mass Effect, Dragon Age: Inquisition, Baldur's Gate a také za nadcházejícím titulem Anthem. Na "tříáčkové" tituly je zapotřebí vynaložit obrovský rozpočet, jak na samotný vývoj, tak sekundární marketing. Generální ředitel, Casey Hudson, sdělil svá přání společně s producentem, Markem Darrahem, vytvářet menší projekty, které by byly více experimentální, než jsou tituly doposud.

Přicházející titul Anthem bude obrovský, půjde znovu o "tříáčkovou" hru, která by mohla oslovit v budoucnosti mnoho hráčů. Casey Hudson se podělil o několik svých vizí, které by rád zrealizoval.

"Domnívám se, že některé věci jsou již na pochodu v porovnání se směrem, kterým se BioWare vydává a jakým směrem se ubírá Electronic Arts a samotný herní průmysl. Myslím si, že se pro nás rodí příležitosti, kterých bychom se chopily, příležitosti, které by vedly k experimentování."

Dále dodává:

"Rád bych se dostal do takového místa, kdy bych si řekl, že pracujeme na velkém projektu, ale také možná jistým způsobem, že se pokoušíme udělat něco zcela jiného. Chtěl bych se dostat do takové situace, kdy bychom dokázali lidem představit krátké filmy, kterými bychom jim vzkázali, 'Hej, máme tu pár věcí, které vám chceme představit - kreativní nápady, se kterými se podělíme. Takže bychom vyzkoušeli na lidech, jak se jim naše nápady líbí a co by na ně pověděli.

Producent Darrah přitákává generálnímu řediteli, že svým způsobem vidí v budoucnosti také vytváření více experimentálních věcí, ke kterým budou tíhnout velká studia, která by se brzy měla diversifikovat od toho všeho, co prozatím vytváří. Jak sám Darrah říká:

"Dělat velké věci, které jsou opravdu velké s širokou škálou zážitků, ale také dodat nějaké menší zážitky, které míní být rychleji hráči zpracovány."

Hudson dále dodává, že i velká studia vytvářejí menší experimentální projekty:

"Domnívám se, že v prostoru, kde vytváří indie vývojáři, není místo pro HD, jen proto, že očekávání lidí významně rostou, nejen rozpočty, ale společně se studiem. Také si myslím, že je zde něco jako zlatá střední cesta (vzduchoprázdno). Slyšel jsem, že se to nazývá "tříčková indiea hra," která přináší nadstandardní hodnotu, ale v menším měřítku s menším rozpočtem."

Jak byste si vy představovali takovou "tříáčkovou indie" hru? Jsme zvyklí, že triple A tituly se rozpočtově naprosto míjí s těmi indie hrami, které mohou být stejně, či více populární. Zajímavým příkladem může být indie hra "Meatboy," která sklidila u mnoha hráčů po celém světě skvělý ohlas. Naproti tomu se můžeme podívat na vysoko rozpočtovou hru od Bungie s názvem Destiny, která spolkla více jak 500 milionů dolarů na svůj vývoj. Uvidíme, co nám do budoucnosti velké herní společnosti přinesou, a také bude zajímavé sledovat, jakým směrem se po vydání Anthem Bioware vydá.

28. 6. 2018 20:03

Komentáře

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buď první!


Pro vložení nového komentáře se prosím přihlaš nebo zaregistruj.

Základní info

Logo studia BioWare

Název
BioWare

Země původu
Kanada

Založeno
1995

Autor článku

Jonasson

Štěpán Širůček, 25 let

Jsem básníkem, kritikem společnosti, sportovcem a dobrosrdečným zastáncem lidských práv. Jsem nedočkavý, ale vytrvalý. Vášnivý hrač konzolových adventur a Telltale.

Nejčtenější

SPECIÁL: Tipy a triky pro začátečníky Fortnite

15. 2. 2018 13:45 • Počet komentářů 0

Vyplatí se Season Pass do Fortnite?

27. 3. 2018 16:21 • Počet komentářů 0

Sea of Thieves poodhaluje herní statistiky

14. 1. 2018 20:37 • Počet komentářů 0

PS4 ovladač s Assassin's Creed tematikou

3. 12. 2017 20:53 • Počet komentářů 2

RECENZE: Knights and Merchants REMAKE

12. 11. 2017 20:01 • Počet komentářů 0

© 2019 GRADERS.cz, všechna práva vyhrazena | Podmínky používání webu

Náš Facebook Náš Instagram Náš Twitter