V nedávném twitterovém příspěvku Sergeye Galyonkina, ředitel pro strategii vydavatelství, se Galyonkin zmínil o tom, že mění politiku v navracení peněz běhen 14 dní s maximální dobou 2 hodin odehraných na určitém titulu. Chtěli tak zamezit mnohačetným navracením titulů a přizpůsobili tak politiku podobnou té, kterou mají nastolenou ve Valve Corporation pro platformu Steam. Momentálně neexistuje žádná služba, která by vyřídila navrácení peněz automaticky, ale jako koncový uživatel musíte kontaktovat podporu a poskytnout informace s navracením peněz spojené.
Nedávno musel uživatel vyplnit formulář, odeslat formulář na podporu, zodpovědět spoustu informací ohledně karty, ze které byly odeslány peníze a také mnoho čísel spojených s verifikací. Galyonkin také prohlásil, že tento dlouhý proces zajišťoval bezpečnost pro uživatele. Nově byste měli požádat podporu o navrácení peněz a postup by měl být snazší a rychlejší neboli ověření.
12. 1. 2019 17:42
Komentáře
Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buď první!
Pro vložení nového komentáře se prosím přihlaš nebo zaregistruj.