Titul Fortnite od Epic Games snad nemusíme představovat, protože v posledních několika měsících slyšíme o Battle Royale módu mnoho zpráv a soupeření mezi Epic Games studiem a Bluehole nabývá na obrátkách. Nechme konkurenční soupeření stranou a podívejme se na Fortnite mírně statisticky. Přestože je Fortnite free to play hra, dokázala za celý únor utržit tolik prostředků, že i PlayerUnknown's Battlegrounds (PUBG) zaostalo o 400 milionů Kč v rámci tržeb.
Dle webu Superdataresearch.com se můžeme dozvědět mnoho nových informací o příjmech Fortnite i PUBG, ale také o sledovanosti v průběhu měsíců. Spojnicový graf poukazuje na vývoj sledovanosti v rámci platformy Twitch.tv za období od ledna 2018 do konce února.
Nad čím se musíme zamyslet je to, že Fortnite přišel poměrně rychle na téměř všechny dostupné platformy a dokázal zaujmout mnoho hráčů a sledujících. Za celý únor tak free to play Fortnite utržil 2,5 miliardy Korun českých, kdežto PUBG utržilo zhruba 2,1 miliardy z prodaných kopií skrze platformy. Co musíme studiu Epic Games přiznat je to, že během krátké doby dokazují, že časté updaty do hry upoutají oči nových hráčů nebo nových sledujících.
Nedávnou novinkou je také příchod na mobilní platformy iOS a Android. Dle dostupných zdrojů také víme, že Fortnite na mobilních platformách slaví nemalý úspěch. Podpora streamerů je více než do očí bijící, jelikož se v blízké době bude konat zajímavý event, ve kterém se utká 50 celebrit s 50 profesionálními hráči na bitevním poli v módu Battle Royale.
PUBG fanoušci s Fortnite fanoušky na sebe vymýšlejí vtípky, ale vývojáři z Bluehole by měli v brzké době přijmout jakákoliv opatření k tomu, aby se z jejich hry nestalo pohřebiště umírajících duší. Nástup éry Fortnite je více než citelný.
24. 3. 2018 10:55
Komentáře
Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buď první!
Pro vložení nového komentáře se prosím přihlaš nebo zaregistruj.