Když se lidé cítí příliš osamoceni, proměňují se v příšery. Přesně takový příběh potkal hrdinku Kay, která se proměnila v příšeru. Jejím cílem je překonat smutek a osamocení a proměnit se zpět v člověka. V podobném duchu se neslo představení hry na konferenci E3 v Los Angeles během prezentace indie hry Sea of Solitude pod vydavatelstvím Electronic Arts. Za samotným konceptem Sea of Solitude stojí berlínské studio Jo-Mei Games pod vedením @Cornelia Geppert. Titul je taktéž zapojen do programu EA Originals, který napomáhá nezávislým vývojářům zprostředkovat jejich excelentní tituly až k samotným hráčům.
Geppertová se zmínila o tom, že člověk v tíživé situaci se potřebuje nějak vyjádřit. A proč neproměnit melancholickou náladu a smutné chvíle v umění. Hra vypadá velice příjemně a pravděpodobně bude blízko připomínat nezávislou hru RiME. Melancholický příběh pravděpodobně skončí šťastně, ale nechejme se překvapit. Sea of Solitude vychází na začátku roku 2019 na platformy Windos PC, Xbox One a PlayStation 4.
10. 6. 2018 13:58
Komentáře
Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buď první!
Pro vložení nového komentáře se prosím přihlaš nebo zaregistruj.